Livsstil

Apps og smartphoneprogrammer kan være ekstremt tidskrævende. Læs mere om, hvordan du undgår at teknologien begrænser dig og dine medarbejdere.

Den uimodståelige teknologi

Smartphones og apps udviklere og diverse online tjenester kæmper alle om din og dine medarbejderes opmærksomhed. Har I svært ved at balancere mellem nærvær og produktivitet? Læs mere om, hvordan I kan få kontrollen tilbage på arbejdspladsen.

Læs mere her Se webinar her

Er søvn en mangelvare?

Den optimale nattesøvn for almindelige voksne er mellem syv og ni timer. Får du og dine medarbejdere sovet nok? Læs med her og lær om hvordan I forbedrer jeres søvn.

Læs mere her

10 gode råd til bedre nattesøvn

  1. Indret dit soveværelse mørkt med mulighed for at lukke af for støj.
  2. Sov ikke i løbet af dagen og gå først i seng, når du føler dig søvnig.
  3. Gå i seng på samme tidspunkt hver dag – også i weekenderne.
  4. Brug ikke fjernsyn, tablet eller mobiltelefon i soveværelset.
  5. Skru ned for lyset, stræk dig og gab så meget du kan, før du går i seng.
  6. Spis ikke store måltider og undgå sukker, koffein og alkoholiske drikke.
  7. Få frisk luft, lys og 30-45 minutters gang dagligt gerne i grønne omgivelser.
  8. Prøv guidet meditation, hvis du har svært ved at falde til ro.
  9. Vask dyner og puder fire gange årligt ved 60 grader.
  10. Udskift din seng hvert 10. år (alt efter kvalitet).

Materials in English

Hvad kan vi hjælpe med?