Pensionskundernes afkast hentede halvdelen af det tabte i april

I april blev halvdelen af det tabte afkast fra årets første tre måneder indhentet. Set over både 2019 og 2020 har afkastene været positive, og det er vigtigt at huske, at pension er langsigtet.

Læs mere

Sådan kan vi hjælpe dig med behandling

Vores muligheder for at hjælpe dig med behandling har ændret sig på grund af coronavirussen. Læs om ændringerne samt vores Q&A.

Læs mere

Hvad kan vi hjælpe med?

I den nye mobilpension får du nemt et overblik over dine forsikringer, din opsparing og dit afkast. Når du vil, og hvor du vil.

Læs mere

Kontakt os

Danica Pension hovednummer 70 11 25 25
  • Åbningstider Mandag til fredag 8.30 - 15.00
Telefonsamtaler kan blive optaget og gemt til brug for dokumentation og sikkerhed
Healthcare 70 25 02 03
  • Åbningstider Mandag til fredag 8.30 - 15.00
Telefonsamtaler kan blive optaget og gemt til brug for dokumentation og sikkerhed
Ved dødsfald
45 13 17 07
  • Åbningstider Mandag til fredag 8.30 - 15.00
Grundet coronavirussen har vi nye, midlertidige åbningstider

  • Ring til os
    Danica Pension hovednummer 70 11 25 25
    • Åbningstider Mandag til fredag 8.30 - 15.00
    Telefonsamtaler kan blive optaget og gemt til brug for dokumentation og sikkerhed
    Healthcare 70 25 02 03
    • Åbningstider Mandag til fredag 8.30 - 15.00
    Telefonsamtaler kan blive optaget og gemt til brug for dokumentation og sikkerhed
    Ved dødsfald
    45 13 17 07
    • Åbningstider Mandag til fredag 8.30 - 15.00
    Grundet coronavirussen har vi nye, midlertidige åbningstider

  • Skriv til os

    Spørsmål, ros og klager

    Du er altid velkommen til at skrive til os - uanset om du har gode ideer, noget du vil klage over eller bare et spørgsmål.

  • Book møde

    Book et onlinemøde med os

    Du booker mødet ved at vælge, hvornår du vil mødes, og hvem du vil mødes med.

    Når du har booket mødet, får du en bekræftelse, og har vi spørgsmål, kontakter vi dig inden mødet.