Gå til hovedindhold

De mest hyppige spørgsmål om investeringer under Corona-epidemien

I disse uger fylder Corona-epidemien det hele. Situationen er på alle måder meget usædvanlig. Virussen har ikke blot skabt usikkerhed på de finansielle markeder, men rejser også en masse spørgsmål om, hvordan man som pensionskunde skal forholde sig, når man eksempelvis aktuelt oplever store fald i opsparing. Vi har her prøvet at samle de spørgsmål og svar, som vi oftest får fra vores kunder.

Q&A

Kontakt os

Danica Pension hovednummer 70 11 25 25
  • Åbningstider Mandag til fredag 8.30 – 16.00
Telefonsamtaler kan blive optaget og gemt til brug for dokumentation og sikkerhed
Healthcare 70 25 02 03
  • Åbningstider Mandag til fredag 8.30 – 16.00
Ved dødsfald
45 13 17 07
  • Åbningstider Mandag til fredag 8.30 – 16.00

  • Ring til os
    Danica Pension hovednummer 70 11 25 25
    • Åbningstider Mandag til fredag 8.30 – 16.00
    Telefonsamtaler kan blive optaget og gemt til brug for dokumentation og sikkerhed
    Healthcare 70 25 02 03
    • Åbningstider Mandag til fredag 8.30 – 16.00
    Ved dødsfald
    45 13 17 07
    • Åbningstider Mandag til fredag 8.30 – 16.00

  • Book møde

    Book et onlinemøde med os

    Du booker mødet ved at vælge, hvornår du vil mødes, og hvem du vil mødes med.

    Når du har booket mødet, får du en bekræftelse, og har vi spørgsmål, kontakter vi dig inden mødet.

  • Skriv til os

    Spørgsmål, ros og klager

    Du er altid velkommen til at skrive til os - uanset om du har gode ideer, noget du vil klage over eller bare et spørgsmål.

Meget kan ændre sig på et år. Passer din pension til dit liv?