Når du anmelder din skade online, får du som afslutning på din anmeldelse en online kvittering på din skærm. Der vil fremgå en beskrivelse af, hvordan du nu skal forholde dig. Vi sender dig også en e-mail som en kvittering på, at vi har modtaget din anmeldelse.
Hvis du er i tvivl, om vi har modtaget din anmeldelse, kan du tjekke det ved at logge ind i netpension i menuen ’Underskriv’. Vi har modtaget din anmeldelse, når du kan finde anmeldelsen under ’Underskrevne aftaler’.
Klik for at logge på netpension med MitID
Når du har modtaget en godkendelse til behandling via...
- FysioDanmark, vil du modtage en e-mail og en sms med et bookinglink med det samme. Klik på linket for at fuldføre din anmeldelse.
- AS3 Work&Care, kan du forvente, at AS3 ringer til dig mellem klokken 9 og 12 den førstkommende hverdag. Du får ikke et brev i din e-Boks.
- En speciallæge, en psykiater eller et privathospital, vil du som oftest få en e-mail med et link til online bookingsystemet Sundhedspartneren. Klik på linket i e-mailen og log på Sundhedspartneren med dit MitID for at fuldføre din anmeldelse. Du kan derefter booke en tid ved ét af de privathospitaler, der fremgår af skærmen. Hvis tiderne ikke passer dig, og du ikke booker en tid via linket, vil du blive kontaktet af privathospitalet inden for to hverdage.
Klik for at logge på Sundhedspartneren med MitID
Hvis du har anmodet om anden behandlingstype eller undersøgelse end de ovennævnte, vil du modtage et svar på din anmeldelse med et brev i din e-Boks eller med posten, når vi har behandlet din anmeldelse.
Breve
Breve sent fra Danica Pension via e-Boks, er tilgængelige op til 48 timer efter, at vi har godkendt og sendt brevet afsted. Vi beder dig altid medbringe dit brev til den første undersøgelse/behandling, da brevet indeholder vigtig information om dækning og afregning.