Netpension Firma

  • Hvad gør jeg hvis min pinkode er spærret, eller jeg har glemt mit kodeord?

    Du sender en mail til Netpensionfirma@danicapension.dk, hvori du oplyser dit brugerID og fortæller os, om du mangler en ny pinkode eller dit esafeID. Så sender vi det til dig.

    Du kan også sende os en besked via dette link, hvori du giver os de samme oplysninger som nævnt ovenfor.

  • Kan vi være flere brugere af Netpension Firma?

    Ja, en administrator kan oprette flere brugere eller administratorer via Netpension Firma. Det gøres via menupunktet 'Adgange', der findes øverst i højre hjørne.
  • Hvordan tilmelder jeg flere end 10 medarbejdere på én gang?

    Du kan tilmelde mange medarbejdere ad gangen via menupunktet 'Tilmeld via fil' under 'Medarbejder'. Hvis du kontakter os, kan vi sende dig en skabelon, som sikrer, at vi får alle de nødvendige oplysninger.
  • Hvor kan jeg se, om jeg har tilmeldt en medarbejder?

    Under menupunktet 'Registreringslog' i topmenuen kan du se alle de registreringer, som I har gennemført.
  • Hvor kan jeg rette lønoplysninger og bidragsændringer på en medarbejder?

    Dette er på nuværende tidspunkt desværre ikke muligt i Netpension Firma. Hvis du regulerer i jeres lønsystem, vil vi automatisk få besked, hvis I sender oplysninger til os med jeres indbetalinger. Derefter sørger vi for, at det bliver reguleret. Du er også velkommen til at sende en mail til Netpensionfirma@danicapension.dk.
  • Hvor finder jeg en kopi af vores firmapensionsaftale?

    Den finder du via topmenupunktet 'Pensionsaftale' på forsiden af Netpension Firma. Du kan også kigge under menupunktet 'Pensionsaftale', hvor du blandt andet kan se detaljer om ikrafttrædelse og ophør, omkostninger mv.

  • Hvorfor får jeg en rykker for manglende indbetaling?

    En rykker for manglende indbetaling skyldes ofte, at vi ikke har fået information om, at en medarbejder er på orlov eller fratrådt. Er der tale om en fejl, må du meget gerne kontakte os.