"Danica skal stå for at være kundernes tryghedsrådgiver", siger Ole Krogh til Berlingske i anledning af sine første 100 dage ved roret i Danica.
Bagtæppet er en tid med turbulente markeder og politiske spændinger med Brexit og Trump. Det skaber usikkerhed og påvirker investeringer og dermed afkast. Oveni det sker der mange ændringer i pensionsreglerne. Her har Danica ifølge Ole Krogh en vigtig rolle:
"Vi skal tage ansvar for at skabe tryghed for vores kunder, og det skal vi gøre gennem god rådgivning”, siger Ole Krogh til Berlingske.
Danicas nye direktør giver samtidig udtryk for, at han går ydmygt til opgaven:
”Det kommer til at tage tid for alvor at lykkes med at blive tryghedsrådgiver for vores kunder (…) Men nu er retningen sat.”
En uafhængig pensionsrådgiver, Søren Andersen fra F Pension, vurderer, at Danica har gode muligheder for at lykkes med visionen:
"Danica er blandt dem, der er kommet længst med at sikre, at kunderne hele tiden har de forsikringsdækninger, som de har behov for, så man ikke betaler for meget eller for lidt. Det skaber tryghed for deres kunder", siger han til Berlingske.
Klik her for at læse hele interviewet med Ole Krogh, hvor samtalen også falder på det udfordrede afkast i 2018 og Danicas indsats for at hjælpe kunder med bedre at håndtere stress. Adgang til artiklen kræver login til Berlingske.
Bagtæppet er en tid med turbulente markeder og politiske spændinger med Brexit og Trump. Det skaber usikkerhed og påvirker investeringer og dermed afkast. Oveni det sker der mange ændringer i pensionsreglerne. Her har Danica ifølge Ole Krogh en vigtig rolle:
"Vi skal tage ansvar for at skabe tryghed for vores kunder, og det skal vi gøre gennem god rådgivning”, siger Ole Krogh til Berlingske.
Danicas nye direktør giver samtidig udtryk for, at han går ydmygt til opgaven:
”Det kommer til at tage tid for alvor at lykkes med at blive tryghedsrådgiver for vores kunder (…) Men nu er retningen sat.”
En uafhængig pensionsrådgiver, Søren Andersen fra F Pension, vurderer, at Danica har gode muligheder for at lykkes med visionen:
"Danica er blandt dem, der er kommet længst med at sikre, at kunderne hele tiden har de forsikringsdækninger, som de har behov for, så man ikke betaler for meget eller for lidt. Det skaber tryghed for deres kunder", siger han til Berlingske.
Klik her for at læse hele interviewet med Ole Krogh, hvor samtalen også falder på det udfordrede afkast i 2018 og Danicas indsats for at hjælpe kunder med bedre at håndtere stress. Adgang til artiklen kræver login til Berlingske.