Skab balance og mental trivsel blandt dine medarbejdere

Som leder har du en særlig rolle, hvis en medarbejder pludselig viser tegn på mistrivsel, ligesom du er essentiel, hvis din medarbejder er syg eller på vej tilbage efter en længere sygemelding.

Her på siden får du gode råd og vejledning til, hvordan du bedst kan hjælpe dine medarbejdere - uanset hvilken situation de befinder sig i.

I folderen ‘Har du det godt’ har vi samlet en række forskellige værktøjer, der alle er lette at formidle og komme i gang med og er et godt udgangspunkt for at tale og arbejde med trivsel på arbejdspladsen. Vælg dén eller de værktøjer, der bedst passer på dig og dine medarbejdere.

Hent folderen

Trivsel

Få inspiration til at undgå mistrivsel hos dine medarbejdere.

Læs mere

Sygemelding

Gode råd, hvis din medarbejder er sygemeldt.

Læs mere

Tilbage til arbejdet

Guide til, hvordan en medarbejder kommer godt tilbage efter en sygemelding.

Læs mere

En god pensionsordning gør din virksomhed til en endnu mere attraktiv arbejdsplads.

Indholdet hentes
Show more rows: All table rows are already visible for screen readers.
Show less rows: All table rows are already visible for screen readers.